نوشته شده توسط : مهرداد فلاحی

اخبار مهم: حمايت خود را از فوتبال ادامه خواهيم داد


image

دكتر عباسي: انتظار مردم از فدراسيون سرافرازي تيم ملي فوتبال است
توقع ما از فدراسیون فوتبال این است که برای سربلندی تیم ملی فوتبال از تمام توان و قدرت خود استفاده کند چرا که مردم خوب کشورمان خواهان سربلندی و سرافرازی تیم ملی هستند.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،دکتر عباسی که صبح امروز در دیدار با رییس فدراسیون فوتبال، اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس و جمعی از پیشکسوتان فوتبال سخن می گفت افزود: حضور پیشکسوتان و بزرگان در این جلسه بیانگر حس دوستی و مودت در بین اهالی فوتبال است و ما باید از این توان بزرگ و عظیم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
وزیر ورزش و جوانان افزود: هر کدام از ما در قبال مسئولیتی که داریم وظیفه ایی نیز بر عهده داریم و اگر به وظایف خود به خوبی عمل کنیم موفقیت حاصل خواهد شد.
دکتر عباسی اضافه کرد: مردم عزیز ایران اسلامی خواهان سربلندی تیم ملی فوتبال هستند و این وظیفه فدراسیون فوتبال است که از همه توان مدیریتی و امکانات خود در جهت سربلندی تیم ملی که سربلندی مردم کشورمان است به خوبی استفاده کند و ما نیز در قبال فوتبال وظایفی داریم که آن هم جنبه حمایتی قضیه است و یقینا حمایت های خود را از فوتبال ادامه خواهیم داد.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه معدود آدم هایی هم هستند که با بزرگ کردن مسائل جزئی در صدد تفرقه افکنی و تخریب بر می آیند و این وظیفه فدراسیون و همه ما است که هوشیار باشیم و در دام این ترفندها نیافتیم اضافه کرد: ما اگر هر کدام به وظیفه خود عمل کنیم اینگونه افراد کاری از پیش نخواهند برد و مطمئن باشید اگر در جایی دیدید که ترفند آنها موثر افتاد این از مسئولیت نشناسی ماست.
در این نشست سید حمید سجادی معاون ورزش حرفه ایی و قهرمانی ، سید احمد رسولی نژاد معاون حقوقی مجلس و امور استانها، رمضانپور مدیر کل حراست، ساکی زاده مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی نیز حضور داشتند.


 




:: برچسب‌ها: دكتر عباسي , فدراسيون , تيم ملي فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: